راهنمای خرید پاوربانک روموس Romoss Freemos 5 با ظرفیت 5000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه با پیشرفت فناوری های وسایل جانبی دستگاه های دیجیتال روز به روز مدل های متنوعی با کارآیی چشم گیر وارد خط فروش بازار جهانی می شوند ، یکی از این موارد پاور بانک با شارژر بی سیم یا وایرلس همراه می باشد که در واقع از طریق جریان الکترومغناطیسی ، انرژی را از یک دستگاه یا محفظه همچون شارژر به وسیله دیگری مانند گوشی موبایل هدایت می کند.

پاور بانک مدل Freemos 5 محصول شرکت روموس با طراحی ظریف و باریک از جنس پلاستیک نرم و مقاوم در برابر ضربه و خش با ضخامت 11.3 میلی متر است که علاوه بر قابلیت آن در فناوری پاوربانک دارای تکنولوژی شارژ بی سیم یا (Wireless) مخصوص گوشی های موبایل با قابلیت تکنولوژی (Qi) می باشد. در ادامه متن به نقد و بررسی این محصول در سه سایت مختلف می پردازیم :

 

دیجی کالا :

شارژرهمراه «روموس» مدل «Freemos5» دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است و برای استفاده از آن کافی است گوشی موبایل را به ‌صورت افقی و عمودی روی آن قرار دهید. البته باید توجه داشت گوشی موبایل باید مجهز به امکان شارژ بی‌سیم باشد. پاوربانک Freemos5 باتری لیتیوم‌یون دارد که ظرفیت آن 5000 میلی‌آمپرساعت است. ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت این پاوربانک روموس، امکان شارژ گوشی‌های موبایل را در حدود 2 بار به کاربر می‌دهد. باریک و خوش‌دست است و ضخامت 11.3 میلی‌متری دارد. ولتاژ ورودی این پاوربانک که با نام «WS05-301» هم شناخته می‌شود، 5 ولت است و دو درگاه خروجی USB درآن وجود دارد. از یکی از خروجی‎ها شدت‌جریان 1.0 آمپر و از دیگری شدت‌جریان 2.1 آمپر گرفته می‌شود که با این مقدار علاوه‌بر گوشی‌های موبایل و دستگاه‎هایی مثل پخش کننده‌های همراه، تبلت‌ها هم شارژ می‌شوند. بنابراین امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه وجود دارد و چون درمجموع شدت جریان خروجی آن 2.1 آمپری است، درنهایت یک تبلت و یک گوشی موبایل را هم‌زمان شارژ می‌کند. شکل ظاهری این پاوربانک روموس (Romoss)، مستطیلی است که حدود 14 سانتی‌متر طول و 6.5 سانتی‌متر عرض دارد. روی پاوربانک Freemos5 چهار نشانگر LED وجود دارد که از میزان شارژ باقی‌مانده در باتری آن خبر می‌دهد. جنس بدنه‌ی آن پلاستیکی است که علاوه‌بر سبک‌بودن، در برابر خط و خش هم مقاوم است. همچنین وزن آن برابر 151 گرم است. تکنولوژی شارژ بی‌سیم این پاوربانک شما را از حمل کابل بی‌نیاز می‌کند، البته همان‌طورکه گفته شد باید گوشی موبایل دارای تکنولوژی QI باشد.

 

مقداد ای تی :


مشخصات فیزیکی

ابعاد : 142 * 65 * 11 میلیمتر
وزن : 149 گرم

مشخصات فنی

ظرفیت اسمی : 5000 میلی آمپر
نوع باتری : لیتیوم پلیمر
پورت خروجی : دو درگاه USB
پورت ورودی : Micro USB
امکان شارژ همزمان : 2 دستگاه
نشانگر LED : نمایش شارژ توسط نور ال ای دی
سیستم حفاظت هوشمند (IPS) : دارد

خروجی برق : 5 ولت/2.1 آمپر و 1 آمپر 

درگاه شارژ : Micro USB
سایر ویژگی ها : قابلیت شارژ بیسیم

مزایا

دارای نشانگر LED میزان شارژ
قابلیت شارژ بی سیم مطابق با استاندارد QI
دارای دو درگاه USB با خروجی 2.1 و 1 آمپر
دارای قابلیت فیت شارژ ‏(‏ سنجش هوشمند میزان ولتاژ ورودی‏)‏
دارای مدارهای محافظت‌شده در برابر افزایش دما، افزایش ولتاژ، اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد

 

ایده برتر پارسیان :

پاور بانک وایرلس روموس مدل Freemos 5 یکی از پاوربانک های کارآمد موجود در بازار است که هم از شارژ وایرلس و هم از شارژ از طریق کابل پشتیبانی می کند. این پاوربانک وایرلس با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال بهره برد. همچنین پاوربانک روموس Romoss Freemos 5 با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای وزن و ابعاد بسیار مناسبی برای حمل و جابجایی آسان است و این امکان را به شما می دهد تا آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. قابلیت شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان (دو دستگاه از طریق کابل و یک دستگاه به صورت وایرلس)، کیفیت ساخت مطلوب و سرعت مناسب در شارژدهی از دیگر مشخصات پاور بانک وایرلس روموس Freemos 5 هستند. شارژر همراه روموس Freemos 5 از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است و در ابعاد 42 * 65 * 11.3 میلی متر و وزن فقط 149 گرمی روانه بازار شده است. بنابراین شما می توانید با قرار دادن این پاوربانک در جیب یا کیف خود، آن را به مکان های مختلف حمل کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در ساخت پاور بانک جیبی روموس مدل Romoss Freemos 5 از پلاستیک مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول به آسانی در برابر صدماتی مانند ضربه و خراشیدگی آسیب نمی بیند. در حالت کلی یکی از معیارهای مهم برای کاربران در هنگام خرید پاوربانک، ظرفیت آن است. اگر به دنبال پاوربانکی برای مصارف روزمره هستید، پاوربانک گوشی روموس Freemos 5 با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی خود انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود! ظرفیت این شارژر همراه برای 2 بار شارژ کردن آیفون 6S، یک بار شارژ کردن هواوی P8، یک بار شارژ کردن گلکسی S6 و 1.5 بار شارژ کردن آیفون 6 کفایت می کند. علاوه بر گوشی، پاور بانک روموس مدل Freemos 5 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... نیز قابل استفاده است.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 14 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی